bröderna piff & puff

pappa: nu börjar en film jag ska se! DOM!
jag: är inte det ehh.. *tänker på onaturliga krafter*
pappa:  Science fiction?
jag: aa .. jag hatar sånt där!!!!!! MORRRRRRR
pappa: jag älskar sånt onaturligt!! därdör jag älskar er 3! (min farbror sitter i köket)
jag: men tack, är jag onatrulig?
pappa: jag är ju din pappa! mohaha

senare sa jag att man skulle kunna göra en komedi på oss 3 (mig,pappa & farbror)
farbror: men det kommer det ju att bli! på lördag!  the three dummies eller ngt sånt .. haha
sedan började dom säga vilka som skulle dö om dom hånglade med mig och blabla. HAHA. För på lördag ska jag farbor & pappa kolla på ramåns. på harry b james. ! YEAH.


(enda bilden jag kunde hitta)
dom två bröderna får mig alltid att skratta. piff & puff. mohaha

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0