stora planer

var med katti i farsta idag. vi planerade en resa till Bini älskade babe i mars. & även en resa i sommar. i minst 2 veckor om sanera får bestämma. myys. så BINI, jag & katti kommer till diggggggggggg!!!!

Fortfarande på jakt efter den stora lyckan. METALLICA biljett. FAN. inte fan trodde jag (vi) att sanera skulle vilja gå på en metallica konsert så mycket. men det vill jag. & jag SKA ha en biljett. era jävlar.

Kryssning på lovet ryktas det om också. haha inga datum får jag heller. inte för dagen då sanera & malin ska pierca tungan heller.. men fan. dom lär ju säga till ;)
 




vill ha!


snart SÖNDAGGGGGGGGGGG! då kommer världens finaste, sötaste, bästaste, gulligaste vän bini hem!!! i ett par dagar iaf, bättre än inget alls!.. men som sagt jag & kats kommer ju till dig i mars!! love u! miss u!

önskar mig i julklapp en digitalkamera & iriver clix.. helst inget annat. mohaha , jodå. men det vill jag. också.
så ni vet. och en sak till. METALLICA biljett. fan skulle kunna göra mycket för en.. !

imorgon fyller malin 18 barre.. det ska FIIIIRAS!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0