sooooooooftaren sanera

soft dag
. har inte gjort ett skit förrens vid 16 typ. det var längesen jag hade en sån här dag. FYFAN vad skönt det var. vaknade vid 12, vid ca 13 kom pappa hem, då käkade vi lunch, efter det kollade jag på satc (min kära kära box) sen vid 16 åkte jag & katti och solade. sen var jag ett tag med ems & katti.
typ så. imorn är det också en soft dag. nyårsdrickan kirrad iaf.

i år ska jag ju fira nyår med kusin & co. mina flickor (ems & katti) kommer sakna mig, det vet jag. egentligen så kommer dom nog ha det ganska så tråkigt utan mig, mohaha. jag är ju en tjej som tar sån liiiiten plats. haha nä, men varanat år brukar jag fira med töserna. och this year, on my own.  men kommer sakna er med. love you.

nyår förra året.



om några timmar (om jag känner bini rätt) så kommer hon förbi så vi kan kramas hejdå, hinner nog inte mer än så. men som sagt vi ses ju snart.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Yeah sexy, hälsa Bini :D <3

2008-12-29 @ 20:20:54
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

I'll miss you 2 :( men med mms funkar det alltid <3

2008-12-29 @ 22:42:25
Postat av: sanera

sötnooooosar!

2008-12-30 @ 20:25:29
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0