SÖNDAG!!!

idag kommer bini hem!! <3

& jag har fått order av my att komma till fiji ..
"SANERA, du maste aka till FIJI! Det ar en order, helt javla underbaaaart!"
efter att ha kollat bilderna så sitter jag just nu på ett flyg påväg dit,. nä men skulle fan inte banga!!!!!! avis på dig sexy!!


igår var ju jag, pappa,peppe, elin & kicki på harry b james. bini hon var så jävla saknad! Men jag hade jävligt kul iaf, det var så kul att träffa lein & kicki :) Träffade även Nettan! as länge sen.. en kompis jag var med när jag var mindre.. Ramånes gick inte på förrens vid tolv, men det gjorde inte så mycket, haha.. kom hem vid 4 någon gång, vi gick när dom stängde.. & "köttet" (som louie skulle ha sagt) var ju helt jävla underbart (a).. varför har jag inte gått dit tidigare? det är min fråga det. haha.
det var väldigt kul, skönare med ett sånt ställe , med BRA musik!! bini vi måst dit. du har kommit rätt ;) hahha.. Love u! & om 3 år får syster hänga med också.. :D tack för en as trevlig kväll!!!!!!! <3


stäääääääämpel...  peppe, jag & papsen,.

 pappas..  lillebror är en härmis.. mohahah

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahaha! a det har du rätt i att jag skulle sagt.

2008-12-21 @ 22:10:06
URL: http://lovise.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0