SÖNDAG

mitt hår stinker klor (alltså vatten i simbassänger). för att inatt, på vårat lilla äventyr bestämdes det för att bada bubbelpool. utomhus.  tuttsoppa. hahaha. vilken kväll/natt, det måste det ha varit för att mitt huvud värker. vad roligt man kan ha i en bubbelpool under en himmel med massa stjärnor ;) .. ahhahahaha. aj. min rygg.
bilder & kanske en mer inåt historia om igår, kommer sen,

var över till min kusin för att styra upp nyår. tur att han är så seriös. han har ringt typ 3 gånger & ba: vänta lite.. kan jag ringa upp dig?
haha väntar fortf..

                                                            sa ju att han var seriös.. hahaha.

vi har ett mål iaf! hahahahaha!


HAHAHAHAHA! alltså dessa "lappar" sitter på min kusins dör.
 jag - ehhhh? utveckla?
kusin- jag hade tråkigt.
HAHAHAHHA! ja du. jävlar har man tråkigt om man gör sånt.

nu blir det godis med sandra.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0