HEJDÅ 2008, HEJ 2009!

sitter på min systers data. har varit över hos mina flickor (ems & katti) & önskat gott nytt år, samt snott skärp & nagellack, hihi.
har ju busat (= brun utan sol)  mig i några dagar nu. hahaha. YEAH! Neger. med schysta pigmentfläckar, händerna ska vi icke prata om ;) Men varför bryr jag mig?! DET ÄR JU NYÅRSAFTON! tror min murra känner det också, för nu har nog peniclien släppt :( ont som FAN gör det..! men nu ska vi tagga till!
ska ju fira nyår med kusin & vänner :)

Egentligen. vad snabbt det här året har gått. på rikitgt. fattar typ fortfarande inte att sommaren är slut lixom.. hahaha?
Det här året har varit spännanade. massa nya saker, samtidigt har det varit väldigt kämpigt. I år fick man tatuera sig, gå på krogen & festa järnet.


Hur ska man sammanfatta år 2008 då?
Jag kommer ju minnas det som det året jag blev "vuxen" mohaha. iaf myndig.

2008 har ju varit as roligt vissa delar av året! kommer ihåg början på sommaren, fyfan vad kul jag hade! Jag växte ihop med Bini babe kan man säga också, som har funnits där under hela 2008 både i med & motgångar.  

Nu välkomnar vi in ett nytt & härligt 2009 & glömmer allt skit bakom oss som min mamma säger!

GOTT NYTT ÅR MINA SEXY FRIENDS!
framför allt till Bini, love you! Hoppas du får en as fin nyårsafton!

/ saneris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0