FUCK IT , FUCK IT, FUCK IT!

Insåg precis : hon åker. hon fan åker fan till fan london. fan. hon sa att jag skulle göra ett fint bild kollage på oss. då insåg det. PANG typ. mascara ränder över mina kinder. om hon såg mig skulle hon kalla mig emo eller något kul så vi skrattade, och kalla mina tårar tsunami eller niagrafallet. så att jag skulle bli glad igen. vem ska nu trösta mig & ge mig råd när jag behöver det? hon förstår alltid den där bruden, hon försöker iaf. Det finns inte många som henne. bara 1 och det är hon. men fan vad kul vi ska ha när jag kommer och hälsar på, visst?! & visst kommer 6 månader gå snabbt?! vi ses ju?! visst? fan vad hon kommer bli facebooked terrad av mig för alla möjliga småsaker & min pappa kommer gå i taket pga av min mobil räkning........... I WILL MISS YOU AS HELL BINI MASSA VIN I! tänk vilka bra kompisar man kan bli på mindre än 1 år..!

<3 forever

nu ska jag ge mig det där med bildkollaget, hon vet att jag suger på sånt. så hon kommer nog få sig ett gott skratt.
senare ska jag över till kusin-vitamin & kolla film och tvinga han prata känslor :D mohaha, sånt får mig nästan alltid på gått humör. när killar ska prata känslor alltså. blir typ: eh. aah. men hon är snäll..


/ sanera

Kommentarer
Postat av: BINI MASSA VIN I

visst!!



F O R E V E R ! ! ! ! !

2008-12-02 @ 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0