DAGEN FÖRE DOPPARDAGEN!!

och ändå har jag nästan ingen julkänsla i kroppen kan  jag erkänna.. trots att dom spelar julmusik i varenda jävla affär, coh all jäkla julstress.. samma visa varje år.. men det ska bli kul imorgon ialla fall.. lite jul känsla har jag nog ändå..  eller? skulle dock inte skada med LITE snö...! när var det egentligen snö senast på julafton?
idag har jag jobbat. har inte sovit ut en enda dag sen förra helgen. sön-måndagen natten sov jag hos emmi. bruden har 1.60 säng. MEN ändå envisades hon med att ligga på MIN kudde, sedan på min AXEL & sedan när jag tror jag har lyckats skaka bort henne, kommer det jag hatar värst.. ARMEN. kvinnan lägger armen runt mig.. hahha.
07.30 vaknade jag av en smärta som trodde att jag skulle dö.. ljumsken bara dog typ. fyfan blir orolig med denna jävla urinvägsinfektion.

har städat mitt rum nu iaf.. nu ska jag & syster se på Björn Gustafsson - Ett livsverk. imorgon 10.30 bär det av till farmor, och sedan 14.30 bär det av till mamma. juldagen jobbar jag.
jo, jag har nog lite julkänsla ändå.. fast jag kan typ inte koncentrera mig för tillfället. känns om att jag sak spy av smärta.
btw. anna har fått sin hamster - vitis. haha jag vill ge henne en svart (a)

Okej, det är så synd om mig. fan fan faN. på nyårsafton ska jag festa!!!!!! hur ska det gå om det bara blir värre & värre? ! morrrris. :(
 


GOD JUL MINA VÄNNER (& FIENDER..)!!!!!!!!!!!!!!!

/ sanera!

Kommentarer
Postat av: bini

god jul min vän!

min nya blogg.. http://nottinghill.blogg.se/

2008-12-25 @ 03:25:32
URL: http://nottinghill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0