bini är baben för mig

imorse när jag & bini stod i felix's kök :
jag: *mår så jävla PISSS, med typ spyan i halsen* jag ska aldrig dricka i hela mitt liv.. fan bini jag kommer spy..
bini: hahahhahahaha. mm...
jag: på rikitgt...
bini: haha ja du...

tonläget på "jadu" är bara så som hon kan. man vet lixom att hon är lite halvt sarkastiskt. haha. efterlyser även mina örhängen. har tappat dom antingen i bubbelpoolen, duschen, sängen, golvet, toan, eller ja precis vart fan som helst.


det är såhär det ska vara. biniiiiiiiiiii. snart lämnar hon mig (oss) igen. villllllllllllllllllllllllllllllllll inte. men vi kommer till london. DÅ JÄVLAR. fan. det hjälps inte. men men, whaaaaaaat to do. ? för bini. vi är en never ending story!

love youuuuuuuuu. kommer sakna dig as hell.


/ sanera

Kommentarer
Postat av: bini

fo EVAAAH

<3<3<3<3<3

2008-12-29 @ 02:29:31
URL: http://nottinghill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0