ÄCKEL PLUGG......

har precis pratat med älskade louise i 1 timme nu för att hon skulle hjälpa mig att förstå psykologi provet. sorry hjärtat för att jag verkar hjärndöd..
hela dagen
har jag pluggat............ LÄST & LÄST & LÄST & LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! och det gick rakt igenom mig utan att stanna i huvudet. typ. lite kan jag ju. har 3 prov imorgon, TRE JÄVLA PROV. och 1 på torsdag.
hmmmmmmmmmmmmmf.
nu känner jag mig lite klokare & kan nu fokusera mig på hotelladmin provet..
igår grät jag pga psykologiprovet.. pappa kommer in och frågar vad det är:
jag- hitler skriker jag typ..
pappa: va?
jag: man ska kunnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaa buhuuhhu
pappa: eh.. ta en paus, du har varit så duktig. förhör dig imorgon.

Louise & jag tog en paus, för hon skulle måla naglarna & jag ska kila till centrum & handla choklad. = pluggodis.

för övrigt tog det TRE timmar för mig att somna inatt. och om det gör det idag med tänker jag använda dom till att plugga. alltså  kör en "sanera grej" = plugga på natten, sista dagarna innan lov. och det funkar förutom att jag är dödstrött.....................................


/ sanera

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, hjärtat! DU ÄR INTE HJÄRNDÖD! Det är ju bara bra att du frågar, så du vet sen liksom :) och det kommer gå superbra på proven. Jag känner på mig det i lilltån! <3

2008-12-16 @ 21:09:03
URL: http://lovise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0