tattttttooooooooos

s: jag vill få barn så jag kan tatuera in deras namn i 2 stjärnor nedanför min stora!
pappa: nu låter det som om att du vill ha barn bara för att få tatuera dig.
sanera: eeh,.
Albin & Lilly, det ska mina barn heta. min pappas farföräldrar hette det också, passar jävligt bra ihop.

Hos mormor första gången hon ser min tatuering:
Mamma: Mormor, vilken tatuering är finast, min eller sandras?
Mormor * på en gång*: Sandras!
Mamma: jag visste det! du tänkte ju inte ens innan du svarade!
sandra: det är bara för att hon älskar mig mer ;)
mamma: men mormor du är min mamma!
mormor har redan gått ut ut rummet mumlandes på tyska.. hahahah.


ska röra mig till min mamma nu ;D
   
mams                                                                                                                                                                  paps

Haha. i helgen så blev det en jävla diskussion när jag sa att kid rock & tommy lee är sjukt snygga med tatueringarna. & travis baker. hahahahaha. egentligen ska jag bara hålla käften. men. en kille utan tatuering är lixom som en kille utan kuk för mig: Inget att ha .. !

/ slutnera

Kommentarer
Postat av: bini

håller med dig vännen!!

fast trots att patric inte har några gillar jag han men det måste nog bero på självaste KUKEN isåfall! hahahah.. hihihi.. men tatueringarna kommer snart!!



din pappas är snygga!!!!!!!

Postat av: bini

håller med dig vännen!!

fast trots att patric inte har några gillar jag han men det måste nog bero på självaste KUKEN isåfall! hahahah.. hihihi.. men tatueringarna kommer snart!!



din pappas är snygga!!!!!!!

Postat av: bini

Och du BAJENDOTTER vi ses imorgon!! <3<3<33<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0