FREDAAAAAG - ÄNTLIIIIIIIIGEN HELG!!!

ÅH! FAN vad jag har längtat efter detta. Ikväll blir det supa. på sprit. Ehm. Hur FAN ska detta sluta? Inte bra, verkligen inte för vi alla vet hur det slutar, illllllla. jag får skämmas, dagen efter. Så idag har jag bestämt mig för att det inte ska bli så, ehm. Hur det slutar återstår att se. men. tanken är god iaf, haha.
Har ju typ prövat alla metoder, varannan vatten - snälla? Den funkar typ 1 grogg. eller nej inte ens så långt.

Ikväll blir det slutnera, slemmi, bini, (förhoppningsvis) lämp my som ska ut på nya äventyr!


jag vet vilken låt jag kommer spela på förkröket hos slemmi ikväll (a) ...
nu vet ni vilken låt jag sjunger högt & falskt på för tillfället...!


/ slutnera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0