det är tur att man är snäll

igår
.. ja du. det var jag, bini & slemmi som förkrökade hos slemmi, natta var tyvärr inte med :(
just nu mår jag som man förtjänar, riktigt bakis, väntar på att slemmi ska komma hit från sin nattpartner som inte bor så långt från sanera, men fan vad seg kärringen är..!

eh, fan jag var jätte dum igår .ååååh. :( vi gick till en fest efter jag redan då hade varit lite dum , & sen när vi kom dit var jag typ jätte dum. förstår egentligen att han inte har svarat.. har idag pratat med paps om det mesta.. nu känns det lite bättre, världens bästa pappa. <3 jag har ont i magen :( .. ÅH. dumma sanera! Pappa frågade mig vafan jag gjorde igår när jag kom hem.. hahaha.
kommer hem , av med skorna, som hade spännen på det tog några minuter ( enligt pappa typ 4..) & sen rasar jag rakt in i "rull dörren" med huvudet före.. sen var jag skiiiit hungrig & så skulle jag ta lite potatissallad, men jag tog en sked , stoppade in den igen öppnade , stängde , öppnade,. haha eh? pappa trodde jag rev inredningen..Haha han sa att han inte gick upp för han ville inte se mig ..! hahaha ILLA...! sen deckade jag fint i min säng vid typ 4 efter ett samtal med bini, innehöll det ngt smaskigt som bini & en motorhuv eller har jag drömt? *-)

Ahhhhh. ett sms till. sen inser jag typ att jag är en riktig bitch...... gaaah... SLEMMI KOM NU DIN JUDE.
btw, bini vilken jävla promenad igår? hahaha...! love u honeychild.!

slutnera & slemmi i fredags..

nu ska jag göra det jag är bäst på - sms terra slemmi ..! amen vafan nu säger hon "det blev en fördröjning (A)" ÅH

/ sanera , eller elaka bitch sanera?

Kommentarer
Postat av: louise

haha, ja det får jag nog verkligen. ;) jag har ju varit med ett tag. fan vad deprimerande det där lät.

2008-08-24 @ 12:59:30
URL: http://lovise.blogg.se/
Postat av: bini

åhh honeychild!!!! <3<3<3

Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHAHAHA!

2008-08-24 @ 17:03:25
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0