DET ÄR TUR ATT JAG HAR TUR

FAN VAD SKÖNT ATT DET GÅR BRA. not.

- datan bestämmer sig helt plötsligt för "viloläge" & jag ba eh? . allt blir svart. fortf. eh? sen är den på igen. eh?!

- min rumpa har somnat så jag tänkte lägga mig på mage ist, eh kan inte skriva då & ska sätta mig upp igen & skjuter då med foten iväg ngt som jag hoppades INTE var mobilen. det var fjärrkontrollen (eller som jag säger "makten") & hinner på ngt sätt fånga den samtidigt som jag har koll på datan. detta slutar att MOBILEN som jag skulle rädda från början glider ner på min fot. aj. ett till blåmärke till min samling. bra.

- hittade ngt konstigt stål grej i sängen (?!) kastar den mot nattduksbordet & ser att den kommer hamna i mitt iskalla vatten glas, samtidigt som jag ber att den inte ska hamna där. mycket rikigt. RAKT i vatten glaset. inser att jag skulle kunna döda ngn.

- bokstäverna försvinner just nu (?!)

- klockan är nu 01.31 & jag är skit hungrig & jag kommer somna sent (eller tidigt) känns det som & kommer få stressa som en jude imorgon, eller aa senare idag..

- kommer ni ihåg för några dagar sen jag sa att jag aldrig ska dricka sprit igen? I take it back. sprit flaskan, here i come! om jag tänker ta det lungt? SKA försöka men vafan vi vet hur det slutar! :@ kommer skämmas som en hora. på riktigt. han måste ju tro att jag är en alkis som inte kan kontrollera mig eller mitt temprament.


Så imorgon ska jag & mina vänner festa - på sprit. illa , detta kommer sluta illa. jag är ju inblandad. - & spriten ....

ska äta ngt nu & kanske sova? slemmi kommer ju fyfan skjuta mej med en neutrombomb...


& denna är till slemmi när hon tänker väcka mig & läser min bloggisssh., typ eller ngt.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHAHAHAH xD KLOCKERS! Du hann ju dock vakna innan jag läste din blogg ;)

2008-08-15 @ 13:35:33
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0