DET ÄR TUR ATT JAG ÄR LIKA DISKRET

Klockan är två på natten. Två tjejer, varav en är väldigt full, och en kille, alla ~20 sitter i en busskur.

Tjej 1 (sluddrandes): Du, jag måste säga en sak. Alltså, din pojkvän, han är så jäkla ful, han är ju helt dum i huvudet!

Tjej 2 (ganska surt): Han sitter bredvid mig för fan.

Tjej 1: Åh...

(från tjuvlyssnat.se, har ju inte så mycket bättre för mig för tillfället...)

det där kan vara jag. typiskt mig. det där är jag. fast kanske inte just samma "samtalsämne". but still. me.


/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahahaha, faktiskt, så jävla true :D Love you ;)

2008-08-15 @ 01:19:32
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0