sanera är slut


 

image83

är så trött att jag vilken sekund som helst deckar rakt av.! Är ledig från paron idag för att jag skulle till sjukgymnasten & till skolan idag. Så idag var jag hos sjukgymnasten 9.00!! fan helt slut, höll på att somna! träna 9 på morgonen är nog icke min grej kom jag på.. iaf så börjar min rygg bli bättre, men axlarna vill inte rikigt ge med sig .. men men. Sista gången hos min nuvarande sjukgymnasten får en ny nu .,.

Idag är det hemmapremiär - riktigt efterlängtat! Men vet dock inte hur jag ska orka bara.. Men det är en sak man bara inte får missa, går ju inte rikigt att beskriva känslan av en hemmapremiär.. menmen , nu ska jag tvätta helt duktig! fast kommer väl ringa både pappa & susku och fråga hur man gör , aja .... Ååååh så måste jag laga lunch själv , ska försöka göra rikig mat & inte bara mackor (men vet ändå att det bara slutar på 2 sätt- mackor eller inget alls..).. Återkommer senare om hur allt gick idag . åh vilket skit väder, fuck jag skjuter någon snartt allt är ju bara bajsssssssss.

ååååh jag vill köra över dej med din egen bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0