IMORGON

imorgon är dagen vi har så länge väntat på! KRYSSNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det ska bli super kul! Detta äventyr som ska ske på svenskt-finskt vatten kommer att bestå av detta tjejgäng; Sanera (jag), Ems, Bini, Matilda, My & Pilla! Och ingen av oss är speciellt kända för att vara lugna av oss! Så hur det går får ni höra om ett tag då jag inte är bakis längre ;) imorgon kl 19.00 går båten (trot jag) och vi är hemma på fredag 18.00 - riktigt fina. Och då¨ska vi ut på krogen efter ;)

Idag var jag och ems & letade efter kläder vi kunde ha på oss imorgon och kom hem med ENDAST strumpbyxor ..
Hm, måste börja packa och göra det jag ska inför morgondagen (a) ..

Mina fötter känns som om att dom har somnat hela tiden :/ ngt är fel..! Kunde inte kommit mindre olägligt! men men , inget ska stoppa mig imorgon ;) och då menar jag också INGET inte ens Björn :O (?!?!??!?!) *ljuger liter kanske ? *


Sanera signar ut, so long loooooooovers!




 så nykter kommer det vara ;D

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahahahhahahaha det var en JÄVLA nykter bild xD

2008-04-24 @ 11:46:07
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: bini

hahaha, är det där jag?

2008-04-26 @ 14:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0