HELT DÖD

idag var det snö ute när pappa väckte mej. illa. varit på paron , det går bra. vill inte tillbaka till skolan.! sen mötte jag upp veronica så fikade vi på bellmans, och tanken var att vi skulle plugga. men vi fattade inte så mycket. jag är sjuuukt trött, det är så ledsamt att det tar 2 (!!!!!) timmarför mig att somna varje natt! fyfan, jag orkar inte något är fel.

ska snart bada & fixa min naglar som har börjat flisa :'( säkert för att jag inte har ätit godis på AS länge ( typ en vecka!!) jag har tappat min förmåga att alltid vara sugen (på godis :'(!!!!!!! )tyvärr kan jag inte lägga mig tidigt eftersom mitt liv/ fritid bestäms efter tvtablån och idag får jag min tid med min "man" BJÖRN G! i typ 3 min, men mycke njutning! åååh.


snart helg, det behövs. kanske hörs senare eller så har jag deckat och missar mina 3 min med min man . och det skulle vara värre än värst ( för det är icke samma sak att kolla reprisen).



Cause I got you on my radar

sa ju det spelar ingen roll hur ful du än är, jag måste ha dig ?! WHAT it don't makes sense

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0