FUUUUCK. jag spyr på den här dagen

usch fyfan ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILKEN JÄVLA ÄCKEL DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älskade Tokio Hotel är helt fucking jävla inställd :'( åååååh, man måste lösa in sina biljetter senast 8.e maj för att få pengar.

en positiv sak på hela dagen är att på måndag ska jag & matilda på BSB. helt nice & vi ska dricka öl innan. jag kommer behöva massa. NICE. förresten , ska jag ut på fredag också.
glömde min kusins födelsedag imorse också när jag träffade honom.. GRATTIS äntligen 18 douglas.

OCH NU FÅR JAG BILDERNA FRÅN MIN FEST AV EMS. Varför ville jag ha dom ? USCH.
detta fick mig att få känslor som blääääää. haha. och vem skyller vi på?! EMS. för att hon ska leka JÄVLA paparazzi ?!! ( så att man måste minnas,...................) det är inte 1 bild utan typ TIO. ahahahahhahahaha. jag hade lagt upp dom om det var ems & inte jag på bilderna (a) (6)

aja. måste avsluta maddis vill ju så gärna läsa. ;D

några bilder från förra lördagen;

 sanera bakade, skit goda!  fliiiiiccks.  sanera & hennes sabina
 HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHA. ( en bild säger tydligen mer än TUSEN ord?!)

jag känner att vi tar fler en annan gång. för jag klarar inte mer just nu .. hahahah. nu har jag en annan känsla än innan och den stavas ; Å N G E S T ..

SKITSAMMA för på fredag gör jag om allt igen ! om vi känner sanera rätt! HEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0