....

vi ungdomar verkar tro att vi är odödliga.. eller iaf jag .. , ni ska höra min röst & smärtan i halsen. äh, hoppas jag är frisk tills på torsdag - kryssningen!!!!!!!!!! :D

igår var ju jag, bini & ems på krogen! haha, och vi skulle åka in vid 22.00, men det slutade att vi var i stan 01.00 ist.. men men ! när vi var på centralen så kunde jag verkligen inte hålla mig.. lite småfull och ASkissnödig så sätter sig jag & bini och kissar på centralen , bland alla människor och övervakningskameror hahaha ..
precis när vi är klara så kommer en utlänningsstädare och skriker på oss bakom ett galler: "Jewla idijuter! Stana!" sedan började han få upp gallret och grejer, så det var bara att springa snabbt som satan! haha.. det var sjukt kul igår, tack tjejer! roligare blir det dock på torsdag ;)

Idag har jag varit hos mormor och ätit frulle, hon hade dukat upp en massa gott & gjort kaffe när jag kom till henne :) hon minns nog visst hur det var att vara ung och bakis (?) .. sedan tog vi en promenad och jag gick en stund i farsta c .. sedan åt jag middag hos susku och imorgon ska jag jobba.. sedan till sjukgymnasten :)

idag skulle min älskade farfar bli 73 år .. <3 ,
Mormor blev 73 i fredags!

försökte ladda upp en bild, men varför går det inte?! :@ och nu gjorde jag ngt med texten?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0