en promenad en lördagsmorgon

 sanera & bini

med världens bästa bini. även fast hon tycker jag är lite tråkig som dissar 3 efterfester & segar tydligen (?!) jätte mycket ?
men men, såhär såg min fredagskväll ut;
* praoade till ca 21.00, allt gick bra & jag fick champange på praon :)
* åkte till bini för att göra oss i ordning.
och i ordning var det ja.. haha fyfan hon tjatde och tjatde på mig om hur seg jag var, men tillslut kunde jag betämma mig vad som skulle sittta på min kropp denna kväll (bini's second han , hahaha) sedan vid 24.00 var vi där. och träffade min kusin och några killkompisar som drog dock rätt snabbt..

och såhär såg sanera & bini's  lördagsmorgon ut;
* gick ifrån viper när det stängde, 3.00 .
* en sväng förbi mc där min stalker och hans vän joinade oss, fast han var lite för gammal (han var 82.a .. ) och lite för mycket , så tillsut lyckades vi skaka av dom , hah.
* sedan buss & och promenad hem till bini i vasastan :)
* och jag valde att tacka nej till 3 efterfester & sedan deckar jag i bini's säng , men vaknar efter ngn timme, då hon redan hunnit fotta mig dock..
 sanera icke så pigg..

Sedan vaknade vi 10.00 aspigga, med lilla kitty runt våra huvuden..  och sen träffade jag susku, jimmy & pappa i stan!

SANERA SIGNAR UT, och är helt slut.. UTGÅNG IGEN BINI BITCH?!

image89

Kommentarer
Postat av: bini

hahahah, sånt här gillar vi! det gör vi!

2008-04-12 @ 17:56:08
Postat av: sanera

hahahah tuuur :D

2008-04-12 @ 18:09:57
URL: http://swandras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0