BAKISSS

haha förlåt, EMMI , glömde hennes namn igår när jag skrev vilka som skulle ut ;D så det var jag, Matilda,Sabina,Elin & ems + matildas kompis som var ute igår :) återigen var vi på viperoom, helt okej ! några killar som inte ville lämna vårat bord, fick vi sällis av hela kvällen hahaha .. berättar mer sen!

Nu sitter jag & väntar på kärringjäveln som i natt fick för sig att inte sova hemma! fast det skulle vara tvärtom ;D hahah ..
fan vad hungrig jag är, vilken jävla dimma det var igår kväll! hahahha, fast ganska bra mår jag iof ;D

hörs senare, ska terra ems så jag får min jävla bakis mat någon fucking gång!!!!!!!!!!!!!!!!! (hungrig sanera = inge bra!)


image80

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahahah östberga var jag xD stackare ;)

2008-04-06 @ 20:20:23
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0