ÅH JAG MÅR BRA

egentligen inte, men skitsamma för ikväll är det krogen igen som gäller! Var på viperroom med Sabina igår! mina premiär ;) fyfan vad kul det var! men man mår ju som sagt som man förtjänar idag! läs sabinas fylleinlägg inatt hahaahahah ; bini.blogg.se 

stressade sönder hela dagen igår, fyfaN! men men, nu är det STRESS IGEN! som faaaan så emmi tvingade mej att skriva snabbt, för ska duscha sen över till henne & jag är så seeeg.
självklart igår så glömmer jag legghelvetet och kommer på det när jag var i centrum! aja, smidiga sanera :)

Hörs senare, förmodligen när jag är ännu mer bakis än vad jag är nu!.. ikväll ska jag,sabina, matilda & elin ut! :)


HA DEEE GÖÖTTTT, (SLIZE OF PIZZA GIOVI BITCHA ;D to ems )

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

DU GLÖMDE MITT NAMN :O :(

2008-04-05 @ 18:43:17
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0