ÄCKLIGA FANSKAP

detta borde vara ett glatt inlägg, men det kommer det tyvärr icke bli., det är så mycket hat & ilska som vill ur mig nu. fast det borde vara glada känslor eftersom igår så vann vi med 5-3 , och det är så skönt att allsvenskan är igång igen. allt var frid & fröjd igår efter segern.. sen senare på efter prison break. nej FAN alltså. och för en gångs skulle är det inte ems fel.. (eller jag kan veckla in det & tillslut så har jag fått det till hennes fel, men jag har ingen ork till det!) Är det inte ems fel eller ens föräldrar så är det ju bara ett äckligt fanskap kvar (vi drar alla över samma kant just nu) och det är ; killar.  precis, man kan inte leva utan dom , men man kan fan inte leva med dom!

Åh jag är så arg att det kryper i mig, det känns som om att knivar är på väg ut ur mina handleder! det bara kokar inom mig. en kille som jag slutatde prata/träffa för ett år sen har spridit (?!) ett rykte. ett till (!!!) alltså detta är inte det första. jag visste inte att jag gick med på att ha 3 kant & bli tagen i varenda hål och skickade naken bilder & ställde alltid upp. det visste inte jag , för det var helt tvärtom . han fick inget alls & nu ljuger han tydligen .. och igår kom en killa fram till mej som jag inte känner som tydligen hört detta rykte (?!) what?

jag är så arg så jag hugger ngn. jag ska döda det fanskapet. först tänkte jag lägga upp (intima) bilder på han som han har skickat till mej men tror inte ens jag har kvar dom. åååååååh.

nu har jag tappat min lust. tack så mycket. detta bevisar ännu en gång att killar är dumma i huvudet. och jag vill bara ha svin. bara. inget annat. jo töntar men dom blir svin sen, när dom börjar tro för mycket. svin är det enda som attrarherar mig. svin svin . med en kvinnosyn som är värre än muslimers .. japp svin var det.
din sjuka jävel , att du orkar ............... Njut då, förfan för du måste ljuga för att få ngt.. önskar jag kände ngn som är villig att slå ihjäl en kille? denna kille, som förmodligen aldrig varit med i ett slagsmål. frivillig ? NÅGON?! annars gör jag det själv .........! ett år senare .. kom igen förfan.

Kommentarer
Postat av: Sonja

åhh.. vilka härliga färger du ha på din header!

2008-04-08 @ 17:32:11
URL: http://sonjat.blogg.se
Postat av: bini

Sanera.. :(..

har lösen och så på min blogg nu,

användarnamn: bini
lösenord: sucker

bara så att du vet!

love you. miss you. hihi.

2008-04-08 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0