18 !!!!!!!! (sen i söndags!)

yeah it's true ;) 18 nu! Hade festen i lördags och bakis på söndagen , haha.. kan berätta sen hur det var på festen :) Fick massa fina presenter!

Fyfan vad stressigt allt är! och bloggen har icke fungerat.. snabb uppdatering ;

lördag- streeeeess, sov inget natten till lördagen ! fest & kalas :D
söndag- BLEV 18!!! bakisssssssssssssss..
måndag- fortf bakis (^^) hemma från paron, mådde piss & var helt slut.. PRISON BREAK!
tisdag- ehm don't rember.. prao
onsdag- sjukgymnasten, min rygg är inte lika hård längre & vi gör framsteg! prao
torsdag (idag)- träffat elin (snabbt!) kollade på min blivnade tatuering, kollade runt i stan snabbt.. var även hos Susku & blev uppdaterad och även hon blev det!  prao

så ser det ut & ni anar inte hur stressad jag är!! Ska måla naglarna fixa massa saker & sova , det tar 2 timmar för mej att somna på nätterna!!!!!!! :/

och såhär ser helgen ut;

fredag (imorgon)- prao, sen middag hos susku & sen ut med Sabina på krogen! yeeeah vi kommer äga hihi ;D
lördag- ut på krogen med ems, sabina, elin , matilda & kanske katti !

Imorgon kommer bli en jävligt stressig dag.. menmen!

Slänger upp bilder från festen & även en liten sammanfattning av lördagen!
idag skulle jag & syster sett Tokio Hotel, men icke :( åååååh! men det kommer! Idag fyller Maddis år, grattis!
Imorse så petar jag mig i ögat ner jag går ner från tågstationen i barkarby då det kommer än gammal kärringjävel och stöter till mig :@ så jag gör illa mig i ögat, jag (som är på mitt dåliga morgon humör) blir helt galen och arbågar kärringenjäveln, hoppas hon ramlade!!!!!!!!!!
haha GODNATT

ha de gött, hej!
image78 nyktert! (Brittan,Paris & Kat von D)
image79 haha :D



Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Haha porrigt ;)

2008-04-04 @ 22:12:57
URL: http://gallanbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0